Friss topikok

Linkblog

HTML

2008.01.15. 01:16 | skizoo | Szólj hozzá!

móka móka hátán, vizsgaidőszak rulez.
mér van az, hogy tfh. egy ember, aki mindenkit agresszióval és idegrohammal táraz fel már a puszta látványa, melyet nyávogó hangja csak tetézni tud, nekem mégis jó arcnak tűnik? márpedig a művtöri tícsör nekem pont ezért pozitív csalódás volt. ki is dumáltam sztem legalább a hármast :D

baszki új duran duran szám megy az mtv-n, ez a kemény, nem a f@szom, ahogy egy kedves ismerősöm mondaná.
ja meg mostanában különös álmok kínoznak, melyek eléggé reális helyszínűek, semmi világmegváltást kísérelő humanoidvárszívó újévi zombiek, hanem pl. otthon, suliban, stb - normál helyszínen, és olyan dolgok történnek olyan emberekkel, amelyeknek komoly fizikai korlátai nincsenek, max elvi, de az hajajjaj.

ja, és noch dazu megyünk pénteken családdal prágába. remélem jó lesz, még ott életemben nem voltam. így amikor megjöttem, a facebookon ki tudom zöldezni csehországot is :D de kocka vagyok :S:D

most már justice megy, megalol :D najó, inkább megyek aludni, ma sem tudok sok értelmeset írni. így a sokadik blogomra már igazán rájöhetnék, h ez a stiló nem nekem való.  na majd beletanulok.

A bejegyzés trackback címe:

https://poligeri.blog.hu/api/trackback/id/tr17297862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása