Friss topikok

Linkblog

HTML

első

2007.12.27. 03:50 | skizoo | Szólj hozzá!

öhöm. az első bejegyzés.
nem vagyok megilletődve, ugyanis írtam már blogot, de azok más típusúak voltak. ez még nem tudom, hogy milyen lesz, de jó, hogy van, bármikor jól jöhet, ha írhatnékom van.
előző blogjaim:

geriparizsban.freeblog.hu
illetve
videoklip.freeblog.hu

meg még volt egy-kettő, de azokat elhagytam valahol.

93 kiló vagyok baszki. híztam párizsban is egy csomót, noch dazu a sok fincsi karácsonyi kaja reprezentid by anyu tovább roncsolta szervezetem.
nemtom, még mér vagyok ébren.
letöltöttem az új maroon5 albumot, csalódás, az új bëlga szintúgy. de a zagar tetszik.
ezek elég random gondolatok, de most sok értelmesebbet nem tudok összehozni.
ide nem írok rendszeresen, csak ahogy jön.

amit hallgassatok: fatal bazooka, khaled, sinik, kamini, james deano, ida corr, kenza farah, justice, koxie, julien doré, soulja boy, mondotek, la fouine, superbus, don choa, shy'm, passymal. ezeket hallgatuk párizsban többnyire, ajánlom figyelmetekbe a youtube-os playlistemet: www.youtube.com/view_play_list

amit nézzetek: IT crowd, Magnum soundtrack, napirajz.hu... na igen, itt már rövidebb a sor. e!

amit ne nézzetek: macskafogó 2.

A bejegyzés trackback címe:

https://poligeri.blog.hu/api/trackback/id/tr26276002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása