Friss topikok

Linkblog

HTML

respekt

2008.01.09. 00:51 | skizoo | Szólj hozzá!

ma volt egy jó kis beszélgetésem Apuval.
kissé rosszul fogadta, hogy engem nem érdekel, hogy mi történik a világban, nem olvasok tőszsdehíreket, és nem érdekel a világgazdaság... ekkora elhangzott az ominózus kérdés, miszerint "Akkor miért jársz a közgázra?" na és erre közöltem hogy mert nem hagyták, hogy elsőre a vendéglátóra menjek.. na sebaj.
holnap turizmus vizsga, holnapután gasztronómia. érdekes mindkettő, és tekintve, hogy apa is oda járt, nagybátyám meg ott tanított, így nem ártana, ha jó jegyet kapnék, és nem hoznék szégyent a családom hírnevére.. dupla teher. tanultam, de az ötös azért hát hogy is mondjam.. na szóval para.
és egyébként rájöttem, hogy rossz tanuló vagyok. rossz a technika, rosszak a jegyeim, valamikor jó voltam, de hol van már a tavalyi hó. de ennek a két tárgyxnak jónak kell lennie, mert egyrészt érdekel, másrészt meg ugye a respekt.
azért nem bánnám, ha már vége lenne.. egy jó síelés, egy jó brüggölés, egy jó light, egy jó drift.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://poligeri.blog.hu/api/trackback/id/tr93290283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása